Brev:
Fladt baghoved og kranio sakral terapi
9. august 2005
Alder:
2 mdr.
Fladt baghoved og kranio sakral terapi
Hej Helen
Min lille dreng på lige knap 9 uger har aldrig villet ligge på maven, og det har været en kamp fra starten af, overhovedet at få ham til det i bare 2 minutter. Det har nu resulteret i en tendens til fladt baghovede hos ham. Vi har dog gjort meget ud af at vende hans hoved fra side til side...
Vores læge har kigget på ham, og siger at det ikke er værre end at det retter sig ud, og at det er normalt hos mange børn, da de ligger meget.
Vi vil dog ikke bare vente, uden at gøre noget, hvis der kan, for tænk hvis nu det ikke retter sig.
Vi har fået anbefalet kranio sakral terapi, men kunne godt lige tænke mig at høre din mening, og om det er noget du har erfaring med hjælper?
Kærlig hilsen Anja