Svar: Fladt baghoved og kranio sakral terapi
9. august 2005
Alder:
2 mdr.
Kære Anja
Jeg har ikke erfaring med kranio sakral terapi og kan derfor ikke rådgive jer i denne forbindelse.
Jeg kan dog oplyse dig om at du på www.babyparadise.dk kan købe en pude til børn med lejringsbetinget skævt kranie. Hvorvidt det virker ved jeg ikke, det virker meget simpelt, men nu ved du at den mulighed er der:o)
Fortsat held og lykke med ham og husk at det med at være på maven også er når I sidder med ham, han kan ligge hen over jeres ben, når I går med ham, kan han ligge på maven hen over jeres arm osv.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske