Brev:
Genkendelsens glæde
16. september 2003
Alder:
8 mdr.
Genkendelsens glæde
Jeg har en datter på 8 mdr. og vil såmænd bare høre, hvornår hun vil kunne begynde at genkende sin mormor/morfar, onkel etc. som hun kun ser ca. 1 gang om måneden (vi bor i Aalborg, de på Fyn)?
Med venlig hilsen
Lene