Brev:
Søvnproblemer - 22 mdr.
9. august 2005
Alder:
22 mdr.
Søvnproblemer - 22 mdr.
Hej Helen
Vores datter er 22 mdr - og har de sidste 3 uger haft svært ved at skulle sove. Hun bliver stik ulykkelig, skriger og græder - de sidste 10 dage har vi haft hende liggende mellem os i vores seng i soveværelset. Det giver hende ro, men vi voksne trives ikke med det.
Før de ti dage har jeg prøvet at lægge hende ned i sin, trække spillekaninen op, nusning, sidde i favn - men hun har ikke ville sovet. Hun rejste sig op i sin tremmeseng, skreg, græd, og kaldte på mig.
Jeg ved ikke hvad der er gået galt. Hun har før været et "nemt" barn, og bare lagt sig til at sove når jeg lagde hende efter hendes putteritualer (badning, oplæsning).
Hvad skal vi gøre ? - vi vil gerne have vores seng tilbage.
Hun vil heller ikke længere sove i sin barnevogn om dagen - kun nusse med mig i sengen, så hun den vej falder i søvn.
Hilsen
En træt og ked af det mor