Brev:
Vuggestuestart - 10 mdr.
9. august 2005
Alder:
10 mdr.
Vuggestuestart - 10 mdr.
Hej Helen
Min pige fylder snart 10 mdr. Hun skal starte i vuggestue.
Normalt arbejder jeg fra 9-17, men jeg vil spørge min arbejdsgiver om jeg kan gå een time ned, således at jeg f.eks. arbejder fra 8-15 (det vil betyde, at jeg skal køre fra vuggestuen ca. 7:30. Mit spørgsmål er: I den vuggestue min datter skal gå i, åbnes der på een stue kl. 7:00. Men de fleste børn kommer mellem 8-9. Pædagogerne på min dattes stue møder 2 dage om ugen kl. 7:30, men 3 dage om ugen møder de først kl 8:00.
Det vil betyde, at min datter skal sidde i en halv times tid med en pædagog som ikke tilhører hendes stue. Er det synd? Det kan jeg ikke helt gøre op med mig selv.
Vil gerne høre dit syn på det.
Hilsner
Lise