Svar: Vuggestuestart - 10 mdr.
9. august 2005
Alder:
10 mdr.
Kære Lise
Umiddelbart tænker jeg at din datter nok forholdsvis hurtigt vil finde ud af hvordan morgen rutinen er og at det så vil blive sådan hendes dagligdag starter.
Jeg kan sagtens forstå din bekymring og det ville også være dejligt hvis der var de samme pædagoger rundt om hende hele tiden. Sådan er det dog ikke i vuggestuer.
Fordelen ved en vuggestue er dog at omgivelserne altid er de samme. Der er de samme børn og de samme rutiner for dagen. Hos en dagplejer, ville hun jo være tilknyttet denne bestemt person, men i tivlfælde af sygdom skulle hun så hen til en anden. Der er fordele og ulemper ved alt.
Det lyder rigtig godt, hvis du kan gå lidt ned i tid:o)
Held og lykke med hende.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske