Brev:
Søvn - 9 1/2 mdr.
9. august 2005
Alder:
9 mdr.
Søvn - 9 1/2 mdr.
Hej Helen
Det er blevet meget svært at lægge vores lille datter til at sove. Hun græder og græder og vil ikke lægge alene. Tager jeg hende ind i vores seng og lader som om jeg sover ved siden af, vil hun gerne.
Hun har tidligere kunnet ligge alene og falde i søvn - nogle gange i al fald. Men det er som om, at jo mere bevidst hun er blevet, jo sværere bliver det.
Jeg tænker om jeg skal afprøve principperne bag "godnat og sov godt" - dog synes jeg bogen er ALT for hård. I så fald vil jeg kun lade der gå 3 minutter som det højeste i mellem jeg kommer ind...
Men, Men: Er der ikke en bedre facon? Hvad pokker gør vi? Vi er lidt inde på et sidespor, hvor jeg nu ligger mellem 19:15 til 20:00 ved siden af hende og hjælper hende til at falde i søvn?
Hilsner
Lise