Svar: Knopper i ansigtet - 6 mdr.
10. august 2005
Alder:
6 mdr.
Kære Mette
Børneeksem sidder faktisk ofte i ansigtet, især på barnets kinder og sidder derudover ofte i arm- og benfurer, eller arm og benbøjninger. Eksemen kan dog også sidde rundt omkring på kroppen.... altså vise sig stort set over det hele:o)
Det lyder som en fantastisk kur I der har fundet, dejligt at det hjælper og skade lyder det jo ikke til at gøre. Så lidt på kinderne er vel okay?!
Vær i øvrigt opmærksom på at det er en rigtig god idé ikke at bade hende lige før hun skal sove, da det så kklør rigtig meget og er meget generende. Prøv derfor at tilrettelægge badet så det bliver i løbet af dagen og ikke om aftenen.
Rigtig meget held og lykke med hende.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske