Brev:
Pude til 1 årig
10. august 2005
Alder:
12 mdr.
Pude til 1 årig
Kære Helen
Vores søn er 1 år og hel vild med at putte med puder. Vores spørgsmål er så:
Hvornår må han sove med en pude?
Vores andet spørgsmål er angående smør i maden og sødmælksprodukter. Hvornår dropper man smøren? og hvornår skifter vi til anden mælk og hvilken?
Hilsen Thomas og Katja