Brev:
Søvn 3 mdr. gammel dreng
15. august 2005
Alder:
3 mdr.
Søvn 3 mdr. gammel dreng
Jeg har en søn på 3 mdr. som sover meget lidt. Han tager 3 lure i løbet af dagen af ca. 45 minutters varighed. Om aftenen bliver han allerede lagt ved 18.30 tiden, da han er træt på dette tidspunkt. Han vågner 3 gange i løbet af aftenen/natten og vil have mad.
Hver morgen fra han var 1 måned, vågner han kl. halv 5 - 5 og er helt ulykkelig og græder og har svært ved at falde til ro, selvom han stadig er træt. Det er utroligt frustrerende med så lidt søvn, da det jo også medfører meget lidt søvn for mit vedkommende.
Kan du komme med et bud på, hvorfor han sover så lidt, og om der er noget jeg kan gøre, og hvorfor han fast vågner og er helt ulykkelig ved halv 5 - 5 tiden?
Det skal lige tilføjes at jeg har været til zoneterapi med ham 5 gange uden resultat, jeg har skiftet mme mærke, været til læge med ham og talt med min egen sundhedsplejerske, og det eneste jeg får af vide er, at jeg har gjort hvad jeg kunne og han måske har en lille smule tarm kolik, så jeg har prøvet at give ham mylicondråber, også uden resultat.
Med venlig hilsen
CilleC