Brev:
Mad 5 mdr.
16. august 2005
Alder:
5 mdr.
Mad 5 mdr.
Min datter Isabella er nu 5 en halv måned. Hendes madplan ser således ud:
Morgen: flaske
Formiddag: grød og efterfølgende flaske
Frokost: flaske
Eftermiddag: frugtmos og efterfølgende flaske
Aften: grøntsagsmos og flaske
Sen aften: flaske eller vælling
Nat: flaske
Hun har fået skemad siden hun var 4 mdr. Men nu er det som om hun ikke rigtig gider. Hvordan er min madplan og skal den ændres når hun er 6 måneder?
Skal jeg snart prøve at optrappe skemad og nedtrappe mælk? Og kan grunden til at hun ikke rigtig gider for tiden, være at jeg har prøvet for meget forskelligt? Jeg har tilbudt det samme 2-3 dage i træk.
På forhånd tak!
Med venlig hilsen
Marie-Louise