Brev:
Stående menu
16. august 2005
Alder:
12 mdr.
Stående menu
Hej Helen
En lille kuriositet..... Maja har fået den ide at hun ikke gider sidde i sin stol og spise. Hvis hun er MEGET sulten kaster hun lige det første mad ind siddende, men herefter rejser hun sig hele tiden op i stolen, hvorefter vi sætter hende ned. Hun virker mest som om hun gør det fordi hun gerne vil op, ud, ned og opleve verden og ikke som ved andre situationer hvor hun kikker opfordrende på os og ligner en der laver sjov.
Vi har prøvet at give hende en sele på, hvilket medfører den store skrigetur. Vi har også prøvet at sætte hende ned på gulvet - ligeledes efterfulgt af en stor skrigetur (for hun er ikke færdig med at spise). Kun hvis hun får lov til at suse rundt og komme hen og hente en bid, når hun trænger får hun spist til hun er mæt. Jeg synes dog ikke det er ok at man ikke sidder ved bordet og spiser, så har du nogen forslag?
Skal hun bare finde sig i selen eller skal hun et par gange opleve at når man rejser sig op er måltiden HELT slut? Hun er lige fyldt 1 år.
Mange hilsner
Lene og Maja :-)