Brev:
At få bøvset af
16. august 2005
Alder:
0 mdr.
At få bøvset af
Hej Helen
Ja, hvordan var det nu lige det var :-)
Jeg har født min datter 16 dage før tid ved (u)planlagt kejsersnit og det går rigtig fint. Hun får dog hurtigt mavekneb hvis hun ikke får bøvset, men jeg har meget svært ved at bøvse hende.
Jeg har meget mælk og ret store bryster og hun er lille og åbner ikke munden særlig meget. Jeg er faktisk i tvivl om hun har helt rigtig fat, for hun sluger meget luft. Men hun tager fint på og suger fint mælk ud - kan man det hvis man har forkert fat?
Har du nogle gode fif til, hvordan jeg kan få hende til at åbne munden mere så hun kan få mere af mit bryst ind? Og nogle gode fif til hvordan jeg kan få bøvsen op? Skal jeg prøve at bøvse oftere under måltidet?
Knus Iben