Svar: Føler mig utilstrækkelig
19. august 2005
Alder:
12 mdr.
Hej med dig
Jeg er sikker på, ja jeg ved faktisk at rigtig mange andre forældre har det som dig og umiddelbart tænker jeg at det kunne være rigtig for dig at møde andre, som stod i samme situation, hvor I kunne dele følelser og tanker, så man opdager at man ikke er alene.
Jeg tænker også at det ville være en god idé at du fik hjælp til, hvordan du skal tackle de situationer, som er svære for dig. F.eks. ved at nogle fagpersoner så dig og din drengs samspil, så og talte med dig omkring de mekanismer der går igang, når det er svært og vejledte dig i forskellige situationer.
Hvis du har en depression så er det vigtigt at den bliver behandlet og at du får hjælp. Når man er ked af det, så er det jo svært at finde overskud og det skal du have hjælp til.
I Københavns Kommune er der forskellige muligheder for at få hjælp og støtte og jeg tænker at sådan noget som institutionen på Wibrandtsvej ville være stedet for jer.
Du kan se dette link:
http://www.kbhbase.kk.dk/kbhbase/service.nsf/print/31 17262CA2C3DBA341256C9F00327481
Adresse:
Wibrandtsvej 102, 2300 København S, Tlf. 32 86 14 11
Du skal henvises dertil gennem familierådgiveren i dit lokalcenter, så I første omgang må du kontakte ham/hende.
Sender dig et stort knus og rigtig meget held og lykke. Det skal nok gå alt sammen:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske