Brev:
Søn på to uger
17. september 2003
Alder:
0 mdr.
Søn på to uger
Jeg har en søn på 2 uger, og jeg tror der er noget galt med hans mave. Han søger konstant brystet, samtidig med at han klager sig meget, også når han halvsover. Samtidig har han meget rumlen i maven.
Hans afføring ser dog ud til at være normal (remouladekonsistens), og rimelig hyppig - 3-4 gange i døgnet. Men denne klagesang virker jo stressende både på ham og mig, og ender ofte i gråd.