Brev:
Svampeinfektion
20. august 2005
Alder:
0 mdr.
Svampeinfektion
Hej Helen
Jeg har lige fået en lille dreng født ved kejsersnit. Har derfor næsten ingen blødning længere. er dog blevet irriteret forneden og er bange for om det kan være en svampeinfektion. Mit spørgsmål er derfor om det vil blive overført til ham? Har med et halvt øre hørt om at man kan smitte hinanden.
Med venlig hilsen
Den nybagte mor