Brev:
Hvordan giver jeg bedst jern?
17. september 2003
Alder:
6 mdr.
Hvordan giver jeg bedst jern?
Hej
Jeg har haft besøg af min sundhedsplejerske og hun nævnte at jeg skulle passe på, når jeg giver min pige jerndråber på ske fordi det kan farve tænderne (når hun får nogen).
Hun snakkede om at jeg kunne give det på en teske med appelsin juice på. Altså blandet sammen. Men nu er jeg kommet i tvivl. VAR det sådan jeg skulle gøre? Gør appelsinjuicen noget så jernen ikke farver tænderne?
Ellers kan jeg vel blande det i hendes første skefuld kartoffelmos om aftenen?
Jeg ville da være ked af om hun fik brune/sorte tænder.
Tak for altid gode svar, i øvrigt.
Hilsen
Ulla