Brev:
Struktur på dagen, knap 7 mdr.
24. august 2005
Alder:
7 mdr.
Struktur på dagen, knap 7 mdr.
Hej Helen
Jeg har brug for råd til at få min lille pige til at sove i sin egen seng igen... efter forkølelser, tænder og meget børneeksem sneg hun sig stille og roligt over i vores seng. Det dur ikke mere, jeg trænger til at sove.
Hun vil stadigvæk helst ammes i søvn og hun er altså snart 7 måneder... Hun spiser også om natten to til tre gange og det er kun hygge. Hun er begyndt på mos og grød.. drikker vand af kop. Vil ikk ta erstatning i flaske. Jeg gir hende mos 3 gange om dagen..har fået to tænder.
Men det kniber for mig at strukturere dagen, så hun vil spise nok. Hun vil helst amme. Selvom hun er meget interesseret i vores mad. Det er som om mos er kedeligt? men hvordan vil en typisk dag se ud? både med søvn og mad, hun sover ikk så meget om dagen.
Ved godt det er lidt rodet, håber du kan hitte rundt i det.
Med venlig hilsen