Brev:
Hvordan skal man håndtere moderskabet
26. august 2005
Alder:
0 mdr.
Hvordan skal man håndtere moderskabet
Hej Helen
Jeg har en dreng på snart 14 dage. Lige nu holder vi/begge forældre barsel. Det varer dog kun et par dage endnu, så skal far arbejde. Jeg fik akut kejsersnit og må derfor ikke løfte andet end hans vægt + lift.
Jeg synes det hele er lidt overvældende og jeg ved ikke hvordan jeg skal klare mig, når faderen nu skal arbejde igen. Jeg når ikke noget som helst i løbet af dagen og vil så gerne bare være der for min lille søn, men føler at jeg svigter både ham og mig selv, fordi jeg ikke når noget som helst og kun gør tingene halvhjertet.
Jeg synes det er svært. Hvordan skal jeg komme udenfor en dør igen når vi/han ikke engang har en fast rytme?
Puha det var mange ord. Håber du kan forstå lidt af hvad jeg tænker.
Med venlig hilsen
Mor