Svar: Ny vuggestue
28. august 2005
Alder:
2 år, 2 mdr.
Kære Iben
Jeg kan godt huske at du har nævnt det med vuggestuen før og umiddelbart tænker jeg, at som situationen er nu, ville jeg nok foretrække den nye vuggestue fremfor den nuværende. Både fordi din dreng virker tryg for den, og fordi det simpelthen vil give ham mindre skift, da der jo sker mange ting i hans liv i øjeblikket.
Jeg tænker at 30 minutter i bil jo kan accepteres, da det kun er en periode. Derudover tænker jeg om det mon ikke var muligt for jer at være i huset, selv om far ikke er der, således at du i den periode, hvor du er alene med børnene, ikke nødvendigvis behøver at køre frem og tilbage hver dag. Et par madrasser på gulvet ville din dreng sikkert finde hyggeligt.
Jeg synes altså at du kan følge det du fornemmer er det rigtige og det lyder som om at det er den nye vuggestue.
Rigtig meget held og lykke med det. Og det lyder forøvrigt til at være et rigtigt dejligt sted, men ern helt fantastisk normering.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske