Brev:
Tandbørstning - 13 mdr.
1. september 2005
Alder:
13 mdr.
Tandbørstning - 13 mdr.
Kære Helen
Min datter er nu snart 13 måneder og HADER at få børstet tænder. Vi har prøvet mange ting og lige nu foregår det sådan, at hun ligger på sofaen, far holder og viser legetøj og jeg prøver at børste. MEN hun vrider sig og græder som om alverdens ondskab har ramt hende.
Vi har prøvet at sidde, stå foran et spejl ovs. Måske giver vi for hurtigt op, men nu har jeg brug for en time-out og et godt råd.
Hvad gør vi? Har du erfaring med hvad der virker bedst?
Jeg synes, det er svært, for hun er ikke bare lidt utilfreds over situationen , hun bliver virkelig ked af det og falder ikke bare til ro med det samme.
Hilsen Susanne