Brev:
Er vi startet for tidligt med skemad?
17. september 2003
Alder:
5 mdr.
Er vi startet for tidligt med skemad?
Hej
Jeg har tvillinge-piger på 5½ mdr. Da de blev 5 mdr. startede vi på skemad. Den ene tvilling er blevet rigtig god til det med at spise med ske. Men den anden er faktisk ikke blevet bedre. Hun rækker tungen ud hele tiden. Hun kan godt lide grøden og hun får da også noget af grøden at spise. Det tager bare en del længere tid ved hver mundfuld. Og så bliver den anden tvilling meget utålmodig. Det hele ender med gråd fra begge, da de når at blive så sulten at de ikke kan vente på grøden.
Jeg er nu begyndt at spekulere på om vi er startet med at give grøden for tidlig, siden hun ikke bliver bedre til det?
Hilsen Stenbukken