Brev:
Dagplejestart og appetit
22. januar 2021
Alder:
10 mdr.
Dagplejestart og appetit
Hej Helen
Tak for dit sidste brev omkring morgenmad, jeg har forsøgt mig frem, og jeg håber at hun vil begynde at spise morgenmad igen.
Vores datter er startet i dagpleje, og det har været rigtig svært for hende. Hun har ikke rigtig ville spise til måltiderne, hendes appetit er faldet meget. Hun har været i dagplejen uden mig to gange, første gang en halv time, det var for voldsomt for hende så vi forsøgte med et kvarter idag. Det er gået super godt, hun har været glad, sagt nye lyde og inviteret til titte-bøh leg på vej hjem fra dagplejen. Jeg er så glad for hvor godt hun har taget imod det. Men hun har altså fortsat ikke den store lyst til mad, ofte kun få bidder og så vil hun ikke have mere. Jeg vil her hører dig om det er en helt normal reaktion når hun er startet dagpleje, at appetitten falder så meget?
Hun viser meget interesse for de andre børn, og jeg er meget overrasket over at hun allerede siger nye lyde og leger så meget, så det er rigtig godt.
Med venlig hilsen
mor