Brev:
Blåbær, brune bønner, kikærter, cherry tomater, vindruer o.lign
30. januar 2021
Alder:
22 mdr.
Hej Helen.
Jeg kan forstå, at runde madvarer er skidt for små børn indtil ca 3 år?
Bl.a. peanuts.
Han får nu kogte grønne ærter uden at vi skærer dem over.
Skal vi blive ved med at skære blåbær, brune bønner, kikærter, cherry tomater, vindruer over? Og hvor længe skal vi blive ved med det?
Hilsen