Brev:
Kartofler - 11 mdr.
6. september 2005
Alder:
11 mdr.
Kartofler - 11 mdr.
Hej Helen,
Min datter nærmer sig nu de 11 måneder og stortrives :-) - MEN hun er lidt kræsen. Det er især kartofler hun ikke vil have, og det er lige meget hvordan de bliver serveret for hende. Hun har aldrig ville spise hverken mos eller små kartoffel-bider med eller uden sovs.
Er det et problem - og hvad kan vi evt. give hende istedet for?
Mange hilsener
Tina