Brev:
Vækkes når han tisser
7. september 2005
Alder:
1 mdr.
Vækkes når han tisser
Hej Helen
Jeg har en søn på snart 4 uger. mange gange når han er faldet i søvn tisser han og vågner af det. Af og til fordi det løber ud af bleen. Det gør at han kun får sovet halve timer og ikke er til at få til at sove igen.
Hvad gør vi?
Bor i lejlighed så barnevognen er ikke lige ved hånden.
Tak for hjælpen.
Mange hilsner
mor