Svar: Vuggestue
9. september 2005
Alder:
12 mdr.
Kære forældre
Sikke en historie. Nu har jeg jo kun jeres fortælling at gå ud fra, men ud fra det I siger, så må jeg tilslutte mig jeres bekymring og sige at det ikke lyder til at være et optimalt sted.
Hvis man skal gøre det rigtigt, så bør man jo bede om et møde og forsøge gennem en samtale at få forklaret, hvad det er man oplever og forhåbentlig få ændret på tingene. I den forbindelse må der i kommunen også være en person (måske en sundhedsplejerske) som har tilsyn med institutionen og børnene i institutionen. Hende ville jeg få med til et sådan måde og I skulle naturligvis tale med hende først. Prøv at ringe til sundhedsplejen i kommunen og hør om en af dem er tilknyttet institutionen eller hvem I kan kontakte.
Dernæst vil jeg sige at hvis man ikke når til enighed og formår at lytte til hinanden og være gensidigt tilfredse med situationen, - så ville jeg flytte mit barn.
Håber på det bedste for jer:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske