Brev:
Kost 9 måneder
14. september 2005
Alder:
9 mdr.
Kost 9 måneder
Kære Helen
Alex runder 9 måneder, og vi snakker lidt om herhjemme, hvad han må få at spise, nu der hedder sig at han skal spise mere og mere af vores kost.
Vi er helt med på ingen salt eller stærke krydderier, men hvor gammel skal han være før han må få eks. lasagne, kød stegt på pande i stedet for kogt, kødsovs (stegt i gryde).
Mange knus og 1000 tak for din støtte
Lena