Brev:
Amning og p-piller - 2 mdr.
18. september 2005
Alder:
2 mdr.
Amning og p-piller - 2 mdr.
Hej Helen
Jeg er blevet sat på mini-piller af min gynækolog (efter ønske om prævention) - hun sagde at jeg sagtens kunne amme samtidig....
Men nu læser jeg flere steder at man i Danmark fraråder p-piller når man ammer... gælder det også mini-piller? Og kan det evt. give bi-smag eller sætte mælkeproduktionen ned?
Knus Iben