Brev:
Hvordan optages jern?
19. september 2003
Alder:
7 mdr.
Hvordan optages jern?
Hej
Min søn på 7 mdr. får jerndråber, han har fået det siden fødslen, da han er født for tidligt. Jeg giver ham det i forbindelse med en ammetår, men er det ikke som med voksne at jern ikke optages særlig godt i forbindelse med kalk, for der må vel være kalk i modermælk?
Tak for en god hjemmeside.
Hilsen Anja