Brev:
Gylp - 4 mdr.
26. september 2005
Alder:
4 mdr.
Gylp - 4 mdr.
Hej Helen
Min søn på 4 måneder gylper en del - og det er ved at blive temmelig irreterende!
Han har fra han var 2 måneder fået flaske, da amningen gik i stå, men har sådan set altid gylpet. Er begyndt at give ham lidt skemad i håb om, at det vil tage lidt af hans gylpen. Har nemlig hørt at det skulle hjælpe, når de får lidt mere fast føde - så mit spørgsmål går sådan set på, at jeg godt kunne tænke mig at vide, hvornår man kan forvente at de helt holder op med at gylpe?
Kærlig hilsen
mor til "gylperen"