Brev:
At putte en hidsigprop
28. september 2005
Alder:
14 mdr.
At putte en hidsigprop
Hej Helen
Et lille sovespørgsmål.
Maja sover normalt fra 12-14 (og ved sjældne lejligheder ½ time om formiddagen hvis hun er kommet meget tidligt op). Sidst på dagen er hun utrolig træt og næsten ikke til at holde vågen. Ved 19-tiden puttes hun og da er hun fomegentlig blevet overtræt, for hun er utrolig svær at få til at falde til ro (mellem 25 og 60 min). Hvis hun sover blot en meget lille lur (under ½ time) efter 15 er hun ikke det mindste træt kl 19.
Hvordan søren løser vi den knude? Hun står op mellem 5 og 6. Vi har prøvet at sidde med hende (det hjalp en overgang), sidde ved siden af sengen (uden underholdning), gå fra hende mv. (ja ikke det hele på en gang), men det er som om hun hidser sig mere og mere op.
:-) Lene