Brev:
Hvordan lære jeg mine tvillinger selv at gå?
30. september 2005
Alder:
16 mdr.
Hvordan lære jeg mine tvillinger selv at gå?
Hejsa Helen
Hvordan lære jeg mine tvillinger på 16 måneder (født 7 uger for tidlig) at gå selv?
Min lille pige er begyndt at gå helt selv, men det er ligesom om at det er blvet en vane for hende, at skulle holde i hånd for at gå. Det vil sige, at hun jagter mig hele tiden. Så jeg kan ikke få lavet så meget her hjemme. ( Går hjemme hos dem)
Min lille dreng kan jeg bedre forstå at han gerne vil holde i hånd, og så gå rundt hele tiden, da han ikke er begyndt at gå helt selv. Jeg er bare ved at blive vanvittig, af at de hænger i enten mine bukser, eller tager mig i hånden for at gå rundt og rundt.
Er det ok, at jeg siger til min pige, når hun tager mig i hånden, at hun skal gå selv?
Håber at du kan finde rundt i mailen. :-)
Med venlig hilsen
En næsten vanvittig mor :-)