Brev:
Godnat flasken
2. oktober 2005
Alder:
15 mdr.
Godnat flasken
Kære Helen
Mingus er nu snart 15 mdr. og stadig meget, meget glad for sin "godnat" flaske, som han får med i seng. Han dirrer helt ved synet af den og brokker sig højlydt, hvis jeg er for længe om at gøre den klar. Han er lille af sin alder ( førdt 6 uger for tidligt), så jeg synes umiddelbart det er godt, at han får den ekstra mad. Desuden har han været så dygtig til at klare en masse omvæltninger det sidste halve år uden de mindste problemer, at jeg ikke også har ville tage den fra ham.
På den anden side har jeg ofte læst, at de helst skal være færdige med den sidste flaske omkring 1 års alderen.
Umiddelbart tænker jeg, at jeg ikke skal bekymre mig om det, men lade ham have den til han ikke gider den mere. Hvad siger du?
Mange hilsner
Bonnie