Brev:
Sengetid 6 mdr.
5. oktober 2005
Alder:
6 mdr.
Sengetid 6 mdr.
Hej Helen
Jeg er mor til tvillinger på 6 måneder. De har en fin rytme med søvn og mad både dag og nat. De får deres god nat flaske kl 20.00, og bliver lagt i seng ca. kl 20.20, så får de en flaske kl 23 ( et godt råd fra dig; tak for det, det har virket). Og så står de op ved 6.15 tiden, nogle gange bliver de vækket, da det skal passe i forhold til at få deres store søster sendt i skole.
Mit spørgsmål er; hvornår tror du vi kan putte dem lidt tidligere?
Tak for en rigtig god brevkasse
Med venlig hilsen Skytten