Svar: Sengetid 6 mdr.
5. oktober 2005
Alder:
6 mdr.
Kære Skytte
At få en natflaske kl 20 og blive puttet 20.20, synes jeg lyder rigtig fint. Nogle børn er parate til at blive puttet lidt før, andre først lidt senere, det er meget forskelligt.
I takt med at dine børn blive ældre og begynder at kravle mere rundt, sove mindre om dagen osv. så ændrer deres rytme sig også lidt om aftenen, men de tidspunkter du skriver lyder rigtig fine og umiddelbart tror jeg ikke du skal kunne forvente at putte dem meget tidligere.
Nyd du at de nu falder så godt i søvn og sover så godt til næste morgen. Det er kun dejligt for jer alle.:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske