Brev:
14 mdr. smider mad på gulvet
5. oktober 2005
Alder:
14 mdr.
14 mdr. smider mad på gulvet
Hej
Min søn på snart 14 mdr. smider så meget mad omkring sig, at jeg er ved at blive desperat. Jeg har snart i en måned accepteret, at det hele sejler og ligner en krigszone, men alligevel!
Han vil gerne spise med en ske, men det hele ender i håret, på tøjet, på væggen og hele gulvet og ikke i munden. Han har god appetit, og kan lide det meste, har 8 tænder, men noget bliver også spyttet ud igen.
Den store på 3 år kigger nogen gange forskrækket på sin bror over hele dette kaos, men jeg har som skrevet været meget tålmodig. Hvor kommer vi videre herfra?
Jeg giver ske af og til, men han bliver gevaldig hidsig, hvis han ikke selv må.
Hvilken mad (kun succes med kartoffelmos) kan jeg serverer, så det hele ikke så nemt falder af skeen?
Og hvor sætter jeg grænsen for et så lille barn?
Mange hilsner
Susanne