Brev:
Sur pige på 9 mdr
19. september 2003
Alder:
9 mdr.
Sur pige på 9 mdr
Hejsa!
Min pige på snart 9 mdr er så sur. Grunden er at hun ikke kan komme omkring. Jeg hjælper hende op i kravlestilling og hun står så og rokker frem og tilbage. Efter nogle sekunder ligger hun sig ned på maven. Sommetider prøver hun også selv at komme op og det lykkes nogle gange.
Jeg kravler rundt og hun synes det er sjovt, lige indtil hun opdager hun ikke kommer nogle steder. Enten ligger hun hovedet ned på gulvet og putter ellers begynder hun at græde helt utrøsteligt og hun er svær at trøste bagefter. Skal jeg bare lade hende græde, lade være med at øve med hende eller?
Hun har en gåstol. Og ja, jeg ved godt at man ikke anbefaler en sådan, men hun er ret så glad for den. Hun kan komme rundt. Hun sidder ikke i den, men står helt op og går på flade fødder.
Hun skal nu starte i dagpleje sidst i oktober. Jeg ved godt der kan nå at ske meget, jeg er bare så bange for, hun bare kommer til at "sidde og skrige" fordi hun ikke kan det hun vil.
Imorgen skal hun have lagt dræn ind, jeg håber det kommer til at hjælpe lidt på hendes humør.
Tak for en god brevkasse
Hilsen Mette