Brev:
Vil ikke bruge sut - 3 mdr.
6. oktober 2005
Alder:
3 mdr.
Vil ikke bruge sut - 3 mdr.
Hej Helen
Jeg har en veninde som har en søn på 3 mdr. som simpelhen bare ikke vil bruge sut, hun har prøvet alle slags på markedet uden held....
Hvad kan hun gøre for at få ham til at bruge sut? Hun har prøvet og putte lidt modermælk på uden held.. Hvad med lidt sukkervand er det en dårlig ide?
Hilsen Rikke