Brev:
Køretur med dreng på 7 uger
6. oktober 2005
Alder:
2 mdr.
Køretur med dreng på 7 uger
Hej Helen
Min kæreste vil meget gerne besøge sin hjemby som ligger ca. 3 timers kørsel fra vores hjem. Jeg forstår ham godt, men har det skidt med at lade vores søn sidde i autostolen så længe. Også selvom vi holder pause. Vi har også liftnet, men ved godt at stolen er mere sikker.
Jeg ved jeg er en pylret mor, men vil gerne høre din vurdering af hvornår han er klar til denne køretur?
Mange hilsner
Den pylrede