Svar: Køretur med dreng på 7 uger
6. oktober 2005
Alder:
2 mdr.
Kære "pylrede"
Der er intet i vejen for at I tager jeres lille dreng med ud på en længere køretur. Da det ikke er hver dag I skal køre så langt er der ikke noget problem i det. Han kan sagtens tåle at sidde i autostolen i 1½ time, så I kan gøre et stop, når I er ca. midtvejs.
Det vigtigste er at I, når I når frem, sørger for at han så ikke sidder. Her skal han ligge ned og bæres på jeres arme, han skal ikke sidde i autostol, skråstol eller lignende.
Sørg for at han er skiftet og har fået mad lige inden I tager af sted. Sørg for at der er et sted I kan holde en god lang pause, hvor han igen kan blive skiftet og få mad, når I er ca halvvejs og fortsæt så videre i ro og mag.
Det er helt fint:o) Rigtig god tur.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske