Brev:
Skrigeri
6. oktober 2005
Alder:
7 mdr.
Skrigeri
Hej Helen,
Hjælp! ;-).
De sidste 14 dage har Alfred haft nogle voldsomme skrigeture.
Og de kommer ud af det blå; Kommer jeg til at give ham en skefuld mad istedetfor glasset med vand; så skriger ham, når han skal have skiftet ble, så skriger han når jeg lægger ham ned på puslepuden, tager jeg ham så op, skriger han igen.
Han kan ligge på gulvet og lege med sit legetøj ...pluselig skriger han og lyder rigtig ulykkelig. Og 1 minut efter griner han og smiler over hele femøren. Fx lige nu ligger han inde i sin seng og "snakker" med bamserne og virker glad, men alligevel kommer der lidt skrigeri ind i mellem. Og så "snakker" han videre bagefter
Og det er er ikke bare små skrig/klynken der kommer, Nej det er voldsomme/meget høje hyl. Jeg venter hver gang at overboen kommer farende for at se hvad vi gør ved ham.
Jeg er ved at gå ud at mit gode skind og kan mærke at jeg begynder at snerre af ham når han får de "ture".
Hvad kan der være galt? Han spiser og drikker fint. Sover måske ikke så meget som han burde (bliver puttet i løbet af dagen når han viser tegn på træthed). Han kommer iseng ved 20 tiden. Jeg giver ham en flaske, når jeg går i seng (ca 23.30) og så kan han klare den til ved ca 7 tiden.
Han har fået de to tænder i undermunden (Den første for 3 uger siden den anden ugen efter). Kan der være flere tænder på vej og kan det evt være årsagen til de skrigeture?
Som altid tak for en super hjemmeside. Hatten af for at du "gider" sidde her og hjælpe os.;-)
Mai-Brit