Brev:
Hvor længe har de brug for at bøvse?
8. oktober 2005
Alder:
6 mdr.
Hvor længe har de brug for at bøvse?
Hej Helen,
Måske et dumt spørgsmål men William som er et halvt år falder ofte til ro med flasken. Tidligere tog vi ham op for at bøvse men nu vågner han bare så meget op af det. Så mit spørgsmål er hvor gamle de små skal være før man ikke behøver bøvse dem af. Han har altid en kæmpe bøvs, men er han generet af det hvis han ikke kommer op? Han vågner ofte i hans søvn uanset om han har bøvset eller ej så vi kan ikke helt vurdere om det generer ham.
Hilsen
Sally