Brev:
Far kan nok godt klare det, men kan mor?
9. oktober 2005
Alder:
3 mdr.
Far kan nok godt klare det, men kan mor?
Hej Helen
Jeg har et ønske om at skulle i praktik, når min søn er 3 mdr. Det drejer sig om 14 timer pr. uge + transport i 5 uger. 1 fridag om ugen. 1 lang dag om ugen hvor jeg er væk ca. 7-8 timer.
I denne periode har faderen taget barselsorlov. Jeg er selvfølgelig glad for at far og søn skal have en del tid sammen, da det lige pt. mest er weekenderne, men selvfølgelig er jeg også ængstelig over at forlade ham.
Mit spørgsmål er om det er helt i skoven at gennemføre denne praktik? Jeg vil det gerne, men tænker meget på om det lader sig gøre og hvordan. Faderen siger at han nok skal klare det. Hvad med min søn?
Har tænkt mig at malke ud og i nødstilfælde må det blive erstatning eller et besøg af de herrer på praktikpladsen i pausen.
Hvad tænker du?
Med venlig hilsen
Praktikanten