Brev:
Modermælkserstatning i grød/mos
13. oktober 2005
Alder:
6 mdr.
Modermælkserstatning i grød/mos
Hej Helen
Mine drenge er 6 ½ måned gamle. De får 5 flasker i døgnet, og tre måltider i form af grød, yogurt med frugt og kartofler med grønsager.
Mit spørgsmål er om jeg stadig skal komme erstatning i den grød jeg laver og i kartoffel/grønsagsmosen?;
Med venlig hilsen
Skytten