Brev:
Min søn på 10 mdr. kravler ikke
19. september 2003
Alder:
10 mdr.
Min søn på 10 mdr. kravler ikke
Hej
Jeg har en søn på 10 mdr. Han er stor af sin alder vejer knap 11 kg. og er 80 cm lang. Det som bekymrer mig er, at han hverken kravler eller prøver på at rejse sig op af ting. Han flytter heller ikke benene når man står op med ham. Han kan stadig kun ligge, sidde og trille fra mave til ryg og omvendt, hvilket han tilgengæld er god til.
Jeg er lidt bekymret, da alle i mødregruppen og andre som jeg kender med børn på hans alder både kravler eller møver sig frem og tager skridt når man holder dem.
Kan det være fordi at han er lidt stor? Eller kan der være noget andet galt.
Hilsen Maria