Brev:
Rå havregryn
13. oktober 2005
Alder:
12 mdr.
Rå havregryn
Hej Helen
Sophie bliver nu et år og jeg vil spørge om hun må begynde at få rå havregryn nu, eller hvornår jeg kan begynde med det.
Mange hilsner fra
Mette