Brev:
Vægt og længde - 3 mdr.
17. oktober 2005
Alder:
3 mdr.
Vægt og længde - 3 mdr.
Hej Helen
Julie er nu blevet 11 uger og jeg synes hun er lidt lille... Specielt når jeg sammenligner (hvad man jo ikke må) med andre - yngre babyer...
Hun blev født 2-3 uger før termin og var 3030 gram og 51 cm.
Nu er hun 4900 gram og 58 cm.
Er det ok eller skal jeg prøve at fodre hende lidt mere? Hun er lidt småtspisende synes jeg - spiser højst et bryst per måltid som hun ofte ikke tømmer. Men hun er smilende, opmærksom og har lige fundet sine hænder (sådan da).. Nogle dage sover hun hele tiden, men andre dage er hun lysvågen, så det er vel også normalt...
Vi er begge høje og min søn vejede betydeligt mere i denne alder, trods samme fødselsvægt.
Hernede er gennemsnittet lavere, så her ligger hun midt i kurven.
Kan du berolige mig?
I øvrigt vedr mylicon - nej, hun har ikke kolik, men dog ondt i maven næsten hver dag i måske en time. Hun kan godt beroliges. I øjeblikket har hun grøn lidt slimet afføring som hun græder når hun skal af med.
Jeg gav hende mylicon for prutterne men er stoppet efter dit svar, da det lød som om man kun gav det ved decideret kolik - og hvis det giver hård mave, er jeg jo alligevel lige vidt....
Knus Iben