Brev:
Hvor meget af den første skemad?
17. oktober 2005
Alder:
5 mdr.
Hvor meget af den første skemad?
Kære Helen
Jeg er begyndt at give mine børn på 5 1/2 mdr. den første skemad. De er begge meget interesseret og vil gerne have maden. De kaster sig nærmest frem mod skeen.
Jeg er dog i tvivl om hvor meget jeg kan give dem. Kan jeg bare blive ved med at "fylde på" indtil de selv siger fra?
Indtil nu har jeg holdt lidt igen, men oplever samtidig at specielt den ene bliver vred og frustreret under måltidet. Om det er fordi det ikke går hurtigt nok, han har fået for meget eller for lidt er svært at tolke.
Juca