Brev:
Gråd ved aftenputningen
24. oktober 2005
Alder:
9 mdr.
Gråd ved aftenputningen
Så er jeg her igen.
Hver aften når vi putter Alfred sætter han i et hyl og græder voldsomt.
Når sengetiden nærmere sig (ved 20 tiden) får han ren ble på, kommer i nattøjet, børstet tænder og vi læser "godnathistorie" (kigger i en billedbog).
Han kan sidde på skødet af os og gabe og gnide sig øjenene, men når han ser at han er på vej ind i sengen begynder han at græde. Det er som om han er bange for at gå glip at noget.
Hvis jeg tager ham op og går rundt med ham mens jeg synger falder han til ro.....lige indtil han kommer ned i sin seng igen. Han har ellers både sutter, putteklud og bamser i sengen men lige lidt hjælper det.
Er der noget vi kan gøre for at undgå tårerne?
Tak for hjælpen
Mai-Brit